Fontys Hogeschool HRM en Psychologie

Fontys Hogeschool HRM en Psychologie ziet een verandering in de wereld. Een streven naar meer welzijn in plaats van meer materiële welvaart. Als gedragsprofessionals fascineert ons dat verlangen naar welzijn voorbij welvaart. Wij willen bijdragen aan die wereld waarin het draait om meer dan materieel gewin: een economie van geluk. Die uitdaging gaan wij vol overtuiging aan. Daarbij richten we ons op jouw gedrevenheid en jouw talenten.
Wij geloven dat persoonlijke visie en drive talenten pas echt productief maakt. En dat talenten op de arbeidsmarkt langer mee gaan dan competenties. Daarom staat de ontwikkeling van persoonlijkheid en talenten bij ons centraal; in het onderwijs, in praktijkgericht onderzoek en in projecten met bedrijven en instellingen in de regio.
Vind jij bij ons jouw werkgeluk?