Fontys International Business School

Fontys International Business School (FIBS) is een internationaal en euregionaal economisch instituut dat opleidt tot bachelor en master of economics. FIBS heeft vier bachelor opleidingen: International Finance & Control, International Marketing, International Business en International Fresh Business Management. Daarnaast heeft FIBS 2 Engelstalige Masters: Master of Science in Business and Management en de Master of Business Administration. FIBS is met ruim 2500 studenten het grootste instituut binnen Fontys Venlo (totaal 4.000 studenten).

Waarom is het zo leuk om bij Fontys International Business School te werken?

Je werkt in een instituut waar je collega’s zult treffen met verschillende nationaliteiten en achtergronden. Daarbij studeren er studenten uit meer dan 50 landen bij ons. Hiernaast komt er ook een groot gedeelte van de studenten uit de directe regio, vandaar dat we ook veel studenten hebben met de Duitse nationaliteit. Dit gemêleerde gezelschap zorgt voor een unieke en uitdagende omgeving. We werken en denken bij FIBS over onze grenzen heen.